Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти

Стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 року

Автор(и)

  • Олександр Андрійович Удод доктор історичних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, завідувач відділу української історіографії Інституту історії України НАН України https://orcid.org/0000-0002-7988-0391

DOI:

https://doi.org/10.15407/visn2022.04.054

Анотація

У доповіді висвітлено широке коло проблем, пов’язаних зі змістовим наповненням історичної освіти в Україні, що в нинішніх умовах трансформуються в питання національної безпеки. Відзначено вагомий внесок академічних установ історичного профілю у формування змісту історичної освіти. Наголошено на необхідності прийняття концепції історичної освіти для 12-річної школи, відновлення повноцінної наукової експертизи підручників за участю профільних інститутів НАН України, розроблення актуальних проблем історичної дидактики, публічної історії та популяризації історичних знань.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-27

Як цитувати

Удод, О. А. (2022). Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти: Стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 року. Вісник Національної академії наук України, (4), 54–58. https://doi.org/10.15407/visn2022.04.054

Номер

Розділ

З КАФЕДРИ ПРЕЗИДІЇ НАН УКРАЇНИ